Ada Apa dengan Blog Ini?

15 Ogos 2021




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua...

Anda jumpa blog ini? Wah, anda hebat!

Hehehe, namun apakan daya saya...

Dengan munculnya entri ini, ingin saya (Ct Roxalynna @ Cik Roxa) memaklumkan bahawasanya blog ini...

 


Ya, blog ini direhatkan seketika kerana sedang menjalani proses pengubahsuaian beberapa perkara yang memerlukan sedikit masa untuk diselesaikan.

Saya hampir sahaja rasa nak padam, tetapi, apalah daya saya... Saya masih menyayangi blog ini dan ia merupakan salah satu medium untuk saya mencuba perkara baru dalam dunia ini, dalam bidang penulisan dan dunia blogging terutamanya. 

Minat yang tak dapat dibuang dalam diri! Hehe.

Maaf andai ter...over-claimed.

Tetapi itulah, realiti. . . 


Demi menjaga mutu dan kekemasan blog ini seiring dengan peredaran waktu dan perubahan usia daku, ia terpaksa direhatkan seketika, dari sebarang perkongsian konten buat sementara waktu. Maka, maaf andai tidak jumpa sebarang penceritaan di sini ya.


Sampai bila nak direhatkan? Hehe, saya pun kurang pasti sebab saya pun masih berusaha mencari konten dan dalam masa sama ada komitmen lain. Maafkan saya~


Oleh yang demikian, jumpa nanti di entri lain kali ya!


Buat yang setia mengikuti, terima kasih saya ucapkan atas sokongan! Harap terus setia mengikuti blog ini. Buat yang baru sahaja menjumpai laman ini, terima kasih juga ya kerana awak sudi singgah di sini! ^^


Sama-sama kita saksikan nanti! Heee.


Nota kaki :

Oh ya, saya juga sedang mengusahakan sebuah lagi blog bertemakan blog peribadi yang mengetengahkan konsep perkongsian minat saya dalam beberapa perkara lain seperti gaya hidup peribadi, buku, drama, filem dan aktiviti-aktiviti media sosial saya.




Jika berminat untuk mengikuti blog ini, bolehlah klik gambar di atas. Kalau tak available, harap maaf, blog itu pun sedang 'disorokkan' seketika kerana dalam fasa pengubahsuaian juga. Anda boleh ikuti kemudian. Jangan lupa tau! ^^




Catat Ulasan

terima kasih sebab komen.